۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳

جشنواره هنر جوان میزبان 93 کاریکاتور

جشنواره هنر جوان میزبان 93 کاریکاتور

آثار كاریكاتور ارسال شده به ششمین دوسالانه جشنواره تجسمی هنر جوان روز سه شنبه 29 مردادماه مورد ارزیابی و داوری نهایی قرار گرفتند و 93 اثر برای حضور در جشنواره انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آثار ارسال شده در رشته كاریكاتور روز سه‌شنبه 29 مردادماه مورد بررسی هیات داوران متشکل از مسعود شجاعی‌طباطبایی، كامبیز درم بخش، محمد رفیع ضیائی، محسن نوری‌نجفی و مسعود ضیائی قرار گرفتند كه از 200 اثر ارسال شده در بخش كاریكاتور، 93 اثر به نمایشگاه راه یافتند.

اصغر كفش‌چیان‌ مقدم؛ دبیر ششمین جشنواره هنر جوان درباره این جشنواره گفت: آثار ارسال شده به جشنواره از كیفیت خوبی برخوردار بودند و با توجه به اینكه افراد 18 تا 30 سال در این جشنواره حضور پیدا كرده‌اند می‌توان تاثیر اساتید را در ارتقای آنها مشاهده كرد. جشنواره‌ها شور و نشاط ایجاد می‌كنند و راه را برای آینده هنرمندان جوان نشان می‌دهند.

مركز هنــرهای تجسمــی حــوزه هنــری با همكاری نهــادها و سازمان‌هـای فـــرهنگی و هنــری كشـور، ششمین جشنــواره هنـرجـوان را با اهداف بسط و گسترش فعالیت‌های هنری متناسب با اهداف متعالی انقلاب اسلامی، معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان، ایجاد زمینه و بستر مناسب فعالیتهای هنری برای جوانان كشور، بازشناسی ارزش‌های هنر معاصر و هنر اسلامی در فعالیت‌های هنری جوانان كشور، فـراهم آوردن زمینه شكوفایـی آرا و نظرات جوانان در بـررسی و تحلیـل جریانات هنـر معاصر، آموزش هنـر و هنـرجوان و ایجاد شرایط مناسب برای ساماندهـی و حمایت از فعالیت‌های هنری جوانان كشور در 9 رشته هنــــری با موضوعات مرتبط با جشنواره برگزار می‌كند.

کد خبر 2120146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha